Kund workshop [Digitalt]

Under denna workshop går vi igenom en ny funktion i systemet. Tillsammans ser vi till att denna funktion även i framtiden tillgodoser era önskemål och behov som kund.

Era åsikter är viktiga för oss

Vid varje lansering av en ny större funktion i vår plattform bjuder vi in er som kund till en gemensam kostnadsfri och digital workshop. Under detta möte kommer vi att hålla i en genomgående presentation av den nya funktionen och användningsområden bakom denna.

Inom en snar framtid lanserar vi funktionen Felanmälan och ärenden och vi ser fram emot att höra vad ni tycker. Vi hoppas att så många som möjligt av våra nuvarande kunder kan delta.

Syfte
Under mötet får ni träffa både designern bakom funktionen samt annan personal från Mowida som finns på plats digitalt för att både utbilda er samt samla in er feedback.

Syftet med denna workshop är:

  1. Att utbilda dig som kund i vår nya funktion Ärenden och Felanmälan för att du ska få möjlighet att ställa frågor och bli bekant med funktionen

  2. Att ta in din feedback för att kunna fortsätta utveckla funktionen utifrån era behov och önskemål

Tillfällen
Vi anordnar vid två olika tillfällen samma genomgång av den nya funktionen. Ena tillfällena anordnas dagtid och den andra kvällstid för att så många som möjligt ska få möjligheten att delta, oberoende av era personliga arbetstider. Du behöver med andra ord endast delta på ett av dessa tillfällen.

De tider vi erbjuder är nedan:

  • Tillfälle 1

    • Datum: 2024-05-22

    • Tid: 12:00-14:00

    • Plats: Digitalt via plattformen ZOOM. Länk kommer i bekräftelsemailet

  • Tillfälle 2

    • Datum: 2024-05-23

    • Tid: 17:30-19.30

    • Plats: Digitalt via plattformen ZOOM. Länk kommer i bekräftelsemailet

Vilka kan delta?
Workshopen hålls exklusivt för Mowidas nuvarande kunder. All relevant personal inom ert företag är välkomna att delta.

Under dessa tillfällen kommer flertal av Mowidas kunder att delta och tyvärr har vi begränsat med möjlighet att anordna enskilda genomgångar av funktioner. Däremot har ni självklart som vanligt tillgång till vår support vid specifika frågor.

Förhållningsregler
Vi hoppas såklart att så många som möjligt av våra kunder kan och vill delta på denna workshop. Det är viktigt att tänka på att ha mikrofonen avstängd om ni inte talar för att det ska vara enkelt för deltagarna att lyssna till föredragshållaren.

Vänligen anslut 10 minuter innan workshopen börjar så att du hinner kolla att både kamera och mikrofon fungerar.

Föredragshållare
Under workshopen kommer vår VD och grundare samt även huvuddesigner av systemet Meiju Vartiainen att guida oss igenom den nya funktionen. Ni kommer även att få träffa Emilia Anttila som arbetar i rollen som säljare, Moa Markström som arbetar i supporten på Mowida.


Anmälan
Ditt deltagande är kostnadsfritt och du anmäler dig enkelt via nedan formulär.

Vi ber dig att vänligen skicka in en anmälan per anställd som ska delta under workshopen. Detta för att vi ska få en tydlig lista över de bolag som deltar under genomgången samt för att vi ska kunna skräddarsy innehållet därefter.